OsmanliMt2

OsmanliMt2 Resmi Forum Sitesi
 
AnasayfaTakvimSSSAramaÜye ListesiKullanıcı GruplarıKayıt OlGiriş yap

Paylaş | 
 

 Bakım hakkında Bilgi

Aşağa gitmek 
YazarMesaj
[GM]GoLFeR

avatar

Mesaj Sayısı : 52
Rep Puanı : 33
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:09 pm

Öncelikle herkeze selamlar Arkadaşlar oyun 3 saat içinde yada 3 saat sonra acılacaktır Yeni bir serwar kuruluyordur acıklamaLarı Tam oLarak kesinLeşmedi Oyunda Lag sorununu gidermek amacLı calışmalar vardı Oyundaki yeni servar Tartışmasına gelince ise dediğim gibi tam olarak kesinleşmedi eğer kurulursa 3 saat içinde kurulur (osmanLımt2 oyuncuları formumuzda [GA]MEHTİ [GM]BARON HESAPLARI GERCEK DEĞİLDİR BİLGİNİZE)
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:11 pm

Lqan Snn AnanıN Amını Sİkerm İbnenİN oĞlu SN sanki Gm SN O.ç Siktr Git Yalndn Milleti Kndrma
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Crazy03



Mesaj Sayısı : 114
Rep Puanı : -2
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:14 pm

qOPuq demiş ki:
Lqan Snn AnanıN Amını Sİkerm İbnenİN oĞlu SN sanki Gm SN O.ç Siktr Git Yalndn Milleti Kndrma
Lan o.ç çocuğu PVP yeni başladıysa VE Gm golfer görmediysen NE küfür ediyon lan ezik oyunda dolaşda GM görlen Her GM küfür ediyon bi kere GM GOLFER NEDİYSE DORU ÇIKMIŞTR ADAM öğlen acılacak diyo öğelen acılıyo Yani Her gördüğün gm ye küfür ettme sonuçlarına sen katlanırsın
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:17 pm

Lan Sikerm Sni AMın Oğulları Gördk Geçnde O.ç Nun Terki Gm yim Dio SAat 9 da açılck dedi ertesi Gün Açıldı Lan Ne Mal Admlrsnız Siz İnanıonuz BideGerizeaklı Hrfler Az Uynık Olun Mal Mal Harketler Etmyn Hem bnaa klavye Başında Erkeklik ypma Werim MsnMİ Telofonumu Yiosa Orda Yap Nere Olursa osluN gLRM Şimdi Her Gördüğün oiç Larına İnanma Geirzakalı Snki Gördn Gm oldunu İbne Sanal Alem bura Kimn ne Bok oldu Belli Diel
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Crazy03



Mesaj Sayısı : 114
Rep Puanı : -2
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:20 pm

Embezil gerizakalı GM olduğunu gördüm ve oyunda konuştum maLLL
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:21 pm

Nah Gördn Ne Bok yprsnız Yapın Amq Sizi uıyrıoz Bu İbneler gm deil dios Sizin denize bakın lan adam arka çıkar hadi koçum siz çok bklrsnizzzzzz...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kaege

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 1
Kayıt tarihi : 02/03/10
Yaş : 22
Nerden : İzmir/Tepecik

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:22 pm

beyler bunu o kişi gm diye söylemiyorum

BİZ BURDA LAF YARIŞI,KÜFÜR YARIŞI YAPMAK İÇİN BULUNMUYORUZ...
EĞER LAF YARIŞI İSTİYOSANIZ İKİLİ SOHBET EDİN...

ÜSTELİK BİRBİRİNİZE SAYGILI OLUN BİRAZ.
qOPuq EĞER DAYANAMIYORSAN AÇ METİN2.EXE Yİ EZİK EZİK OYNA



SENİ ZORLA BURDA TUTAN YOK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:27 pm

Olm Bn Gm Yim Dien İbnelerer Lafım kimsye lafım yok Sİiz Uyrıom Gm Deil Diorum Sizi Oyalıo Bu Slklr Hem Metin2.exe De WAR 70 Lik Çarım Soyulduğu İçin Bırktım Osmnlı Oynuorum Açıldığı Zmn Açnlrdn ALLaH Razı Olsun... Bn Gm Yim Dienlere Sakın İnanmayın Size Bnde uyrıı Boşuna Avunursunzu onlr Gm Deilllll
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
kaege

avatar

Mesaj Sayısı : 92
Rep Puanı : 1
Kayıt tarihi : 02/03/10
Yaş : 22
Nerden : İzmir/Tepecik

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:35 pm

nerden biliyorsun gm olmadıklarını...

Bu oyunun elbet kurucuları var...

Onlar bu sitede olamaz mı ki?
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:37 pm

Arkdşm Sana Yemn Edrm Ki Gm Ye Gçnde Pm AtTTIYDIM Bu Forum Sitesi Size Mi Ait Die Hyr Dedi Bizm Forum Sitems Yok Dedi ..
Hadi Dielm Bunlar Gm Olsun Hani Onlrın Burdki Yetkileri Onlr Admin Deilll Bişe Deillll Az Düşünürseniz Bnm Geldiğim yere Glrsnizzzz
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Crazy03



Mesaj Sayısı : 114
Rep Puanı : -2
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:41 pm

Ln gopug musun nesin senden başka formda sorun cıkaran yok bea git oyununu oyna inanan inansın inanmayan inanmasın Form a böle kabul ediyosan ed etmiyosan siktir git
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:42 pm

Sana 2. Kez Diom Bna Klavye Erkkliği Yapma Werr Aderni We YA Telini ARAYIM _? oKYCNM
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Crazy03



Mesaj Sayısı : 114
Rep Puanı : -2
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:44 pm

verlen msn neni
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
Lyssa

avatar

Mesaj Sayısı : 11
Rep Puanı : 0
Kayıt tarihi : 03/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:46 pm

Bu forumun yöneticisi yokmu yaa konu kilit + ban ...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bradwallker

avatar

Mesaj Sayısı : 40
Rep Puanı : -1
Kayıt tarihi : 01/03/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:48 pm

taa beyler ne birbirinize küfür ediyor sunuz hepimizz tirkiz kardesizzz ne alıp veremediginiz varr anlamadımmm.....
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
qOPuq

avatar

Mesaj Sayısı : 29
Rep Puanı : -7
Kayıt tarihi : 06/02/10

MesajKonu: Geri: Bakım hakkında Bilgi   Çarş. Mart 03, 2010 5:52 pm

Arkdşlr Bn Sizi Uyaruorum Bunlar Gm Deil Şidmi ne Yprsnız Yapın Bnden Uyarııı Hiç umrumda Deil Size Sölioruz İnAnmayın Napım Bakın İşinize HAdi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
 
Bakım hakkında Bilgi
Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Yivsiz Silahlar Hakkında
» İ.Hakkı hazretleri Marifetname 2
» Backstreet Boys Hakkında Pek Bilinmeyenler...

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
OsmanliMt2 :: OsmanliMt2-Genel :: Haberler ve Duyurular-
Buraya geçin: